SZKOLENIA ZFPR / TRENERZY

 

Szkolenia powadzą uznani specjaliści z branży – prezesi i wysoka kadra zarządzająca agencji PR zrzeszonych w ZFPR oraz doświadczeni trenerzy  spoza ZFPR specjalizujący się w różnych aspektach komunikacji związanych z public relations.

Prezentujemy sylwetki trenerów prowadzących szkolenia jednodniowe ZFPR edycji wiosna 2014.

 

Monika Walczak

Certyfikowany trener i coach. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla ING Bank Śląski, Ministerstwa Obrony Narodowej, Castoramy i wielu innych firm. Ma duże doświadczenie w prowadzeniu projektów na trudnych i silnie konkurencyjnych rynkach. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska

Od lat jest związana z polskim rynkiem wydawniczym. Przez blisko pięć lat zarządzała Mediapolis Sp. z o.o., jedną z największych firm content marketingowych w Polsce. Na stałe współpracowała m.in. z GK PGE, Statoil. PZU SA czy Orange. Kierowała wieloma projektami mediowymi, pracując w największych koncernach w Polsce, m.in. Wydawnictwo Bauer („Twój Styl”) oraz Agora S.A. („GW”). Pracując jako Senior Consultant w jednej z czołowych firmy typu ‘executive search’, prowadziła rekrutacje m.in. DANONE, GE BPH SA.

Charakterystyczną cechą jej szkoleń jest to, że przekazuje praktyczną, biznesową wiedzę, która wprost koresponduje z potrzebami uczestników. Prowadzi warsztaty i szkolenia w obszarach komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy, employer brandingu a także budowania i zarządzania wizerunkiem przedsiębiorstw.

 

 

Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

 

Jacek Gałązka

Trener edytorstwa i doradca mediów (m. in. gazet lokalnych, magazynów ilustrowanych, periodyków brązowych), grafik-projektant gazet i czasopism, serwisów internetowych, publikacji mobilnych. Dziennikarz. Organizator szkoleń dla menedżerów prasy, redaktorów, grafików i fotografów. Stały współpracownik Izby Wydawców Prasy i innych organizacji pozarządowych – ekspert, koordynator programów rozwoju mediów w Polsce, Europie Wschodniej i Azji Centralnej. Juror konkursów projektowania gazet i czasopism. Wcześniej między innymi, redaktor, sekretarz redakcji i dyrektor artystyczny dziennika „Super Express”.

 

Anna Krajewska

Współzałożyciel i prezes NBS Communications – najstarszej agencji PR w Polsce, która specjalizuje się w PR finansowym i relacjach inwestorskich. Przez ostatnie 24 lata agencja przeprowadziła ponad 120 kampanii wspierających oferty publiczne akcji i debiuty spółek na GPW. A także kilkadziesiąt kampanii towarzyszących transakcjom fuzji i przejęć. Dla spółek już notowanych na giełdzie, NBS świadczy usługi z zakresu kontaktów z mediami finansowymi oraz relacji inwestorskich. Poza komunikacją na rynku kapitałowym, Anna Krajewska specjalizuje się w PR korporacyjnym oraz zarządzaniu kryzysowym.

 

 

Piotr Wojtaszek

Członek zarządu NBS Communications. Specjalizuje się w projektach wspierających transakcje na rynku kapitałowym (m.in. oferty publiczne akcji, przejęcia), a także obsłudze spółek giełdowych, jeśli chodzi o kontakty z mediami i inwestorami. Z NBS związany od 2004 r., wcześniej dziennikarz Gazety Giełdy Parkiet

 

 

 

 

 

Krzysztof Woch

Menedżer ds. relacji inwestorskich w NBS Communications. Na co dzień pracuje dla spółek giełdowych doradzając im w zakresie kontaktów z mediami, inwestorami, a także wypełniania obowiązków informacyjnych. W NBS od 2012 r. W latach 2009-2012 rzecznik prasowy i dyrektor ds. relacji inwestorskich w spółce giełdowej, a wcześniej przez 6 lat dziennikarz Gazety Giełdy Parkiet.

 

 

 

Patrycja Sawicka-Sikora

PR-owiec z ponad 20 letnim doświadczeniem. Od 10 lat prowadzi ze wspólniczką – agencje BWPR.PL. Na swoim koncie mają kilkaset zrealizowanych projektów z dużymi sukcesami. Na tej liście są także nominacje do Złotych Spinaczy. Od wielu lat fascynuje ją człowiek i sposób jego funkcjonowania. Dlatego jakiś czas temu rozpoczęła studia magisterskie w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Najbliższe jej zainteresowania dotykają tematyki neuropsychologii, stresu, motywacji i samorealizacji. Prywatnie mama, żona i przyjaciółka. Wielbicielka książek, Van Gogha, pilatesu i kawy, oraz jak sama o sobie mówi pierwszy pr-owiec psycholog

 

Paweł Stempniak

Planowaniem komunikacji w internecie zajmuje już od ponad 8 lat. Przygotowuje strategie mające na celu zbliżenie konsumentów i marek w nowych mediach i ich wdrożeniem. Zajmował stanowiska Head of Social Media (Euro RSCG/Havas), Dyrektora Strategii (Ciszewski MSL) i Interactive Solutions Manager (Infinity Group). Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych PR na Polskiej Akademii Nauk.
W zakresie komunikacji w nowych mediach przeszkolił ponad 400 osób z administracji państwowej i biznesu.