EDUKACJA / KSIĄŻKI

 

 

Sztuka Public Relations

 

Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktyków, Wydanie II poszerzone" jest unikalnym zbiorem opinii i uwag spisanych przez osiemnastu autorów należących do kadry zarządzającej największych agencji PR, zrzeszonych w Związku Firm Public Relations. Książka jest pierwszą tego typu publikacją w Polsce.

 

Pierwsze wydanie ukazało się w 2006 roku. Wydanie II zostało poszerzone o dodatkowe rozdziały, a pozostałe tematy zostały uaktualnione i wzbogacone o nowe case study. Wśród zagadnień poruszanych w książce znajdują się m.in. relacje z mediami, planowanie działań komunikacyjnych, komunikacja wewnętrzna, komunikacja kryzysowa, organizacja imprez, sponsoring, CSR, public affairs & lobbying, etyka w PR, a także social media i community relations.

 

"Książka konkretna, aktualna, zawierająca liczne przykłady i case studies. Przydatna praktykom chcącym lepiej poznać profesjonalny warsztat zarządzania społecznym obrazem firmy lub instytucji oraz studentom piszącym prace dyplomowe. Jej ogromnym walorem jest fakt, że zawiera opis własnych obserwacji i doświadczeń szefów wiodących w Polsce firm zawodowo zajmujących się public relations. Może być więc też przewodnikiem do samodzielnego studiowania praktycznej wiedzy o sztuce współczesnego PR" - powiedział prof. zw. dr hab. Jerzy Olędzki, Kierownik Zakładu Public Relations i Marketingu Medialnego w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Cena książki "Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktyków.

Wydanie II poszerzone": 42 zł

Koszt przesyłki (Poczta Polska):

 

  • 1 książka – 8, 5 zł
  • 2 książki – 11 zł
  • 3 książki – 13 zł

Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy prosimy o kontakt z biurem.

 

Zamówienia prosimy składać pod adresem e-mail: info@zfpr.pl

 

Wpłat należy dokonać przelewem:

Związek Firm Public Relations
ul.Czerska 8/10
00-732 Warszawa
 


nr rachunku: 40 1600 1374 0003 0052 2642 6001  

 

 

 

 

 

Praktycznie o PR

 

Książka "Praktycznie o PR. Case studies projektów nagrodzonych w konkursie ZFPR Złote Spinacze" to pierwsza na polskim rynku pozycja prezentująca najlepsze kampanie PR zrealizowane w Polsce. Publikacja zawiera 59 opisów projektów, które otrzymały prestiżową statuetkę Złotego Spinacza w latach 2005 - 2010, przyznawaną w 15 kategoriach konkursowych. Książka stanowi cenny materiał edukacyjny i jest dowodem skuteczności działań PR.

 

"Ta książka jest jak encyklopedia najlepszych praktyk PR. To niepowtarzalna okazja do zapoznania się ze strategiami kampanii public relations, które odniosły spektakularny sukces, a także z kulisami ich realizacji. Warto uczyć się komunikacji od jej liderów. Zwłaszcza w trudnych czasach dla gospodarki reputacja jest bezcennym kapitałem, o który polskie przedsiębiorstwa powinny szczególnie dbać" - powiedziała Henryka Bochniarz, Prezydent Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan.

 

Cena książki "Praktycznie o PR. Case studies projektów nagrodzonych w konkursie ZFPR Złote Spinacze": 50 zł. 

 

Koszt przesyłki (Poczta Polska):

  • 1 książka – 8, 5 zł
  • 2 książki – 11 zł
  • 3 książki – 13 zł

Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy prosimy o kontakt z biurem.

 

 

Zamówienia prosimy składać pod adresem e-mail: info@zfpr.pl

 

Wpłaty należy dokonać przelewem:

Związek Firm Public Relations
ul.Czerska 8/10
00-732 Warszawa
Tel. 22 55 53 332


nr rachunku: 40 1600 1374 0003 0052 2642 6001