Grayling Poland – ZFPR.PL

Członkostwo

Grayling to wiodąca firma doradztwa komunikacyjnego na polskim rynku oferująca usługi public relations, public affairs i zarządzania wizerunkiem. Działamy nieprzerwanie na lokalnym rynku od 1996 r. i zatrudniamy ponad 45 konsultantów w trzech działach: korporacyjnym, Public Affairs oraz lifestyle, brand PR i digital.

Wspieramy naszych klientów w tworzeniu przewagi konkurencyjnej poprzez wykorzystanie nowoczesnych narzędzi i innowacyjnych, indywidualnie dopasowanych rozwiązań. Śledzimy trendy rynkowe i pomagamy organizacjom wychodzić naprzeciw wyzwaniom dynamicznie zmieniającego się otoczenia.

Grayling jest częścią Accordience, globalnej sieci agencji komunikacyjnych zatrudniających ponad 1000 konsultantów w ponad 30 krajach. Grupę Accordience tworzą: Grayling, Citigate Dewe Rogerson (CDR), spółka specjalizująca się w PR finansowym i investor relations, a także agencje Red oraz Cirkle.


Klara Banaszewska

Dyrektor Generalna Grayling Poland

Nazwa agencji:

Grayling Poland

Rok powstania:

1996

Prezes/dyrektor:

Klara Banaszewska

Strona www:

Główni klienci:

Visa, BMW Group, SONY, FREE NOW, Primark, Data4, DHL Express, Zalando, Glovo, Griffin Capital Partners, EPP, Circle K, Tetra Pak, GE Healthcare, Herbalife, Grupa OLX i TP Link

Specjalizacje agencji:

Doradztwo strategiczne, Public Relations, Public Affairs, , komunikacja korporacyjna i B2B, komunikacja kryzysowa, brand PR, komunikacja lifestylowa oraz w kanałach digital, Employer Branding i komunikacja wewnętrzna.

Nagrody:

-4. miejsce w Polsce w rankingu PR Check pod względem fee income (Magazyn Press, ZFPR, 2022)
-Nagroda „Best Large Agency” w konkursie European Excellence Awards 2021
-Złoty Spinacz w kategorii Business-to-Business PR oraz Srebrny Spinacz w kategorii Launch produktu, usługi lub firmy za kampanię "Don't Make Ads. Make TikToks" (TikTok 2021)
-Srebrny Spinacz w kategorii Content Marketing - Branded Content za kampanię " Newonce po niemiecku, czyli korepetycje w neueinmal.radio" (Goethe-Institut 2021)
-SABRE Awards – Global & EMEA Public Affairs Agency of the Year 2019
-Srebrny Spinacz w kategorii Advocacy i Public Affairs za kampanię „Równe Zasady na Rynku Taxi” (FREE NOW 2019)